.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي اولین شركت توسعه گردشگري مازندران
اولين شركت توسعه‌گردشگري مازندران با حضور اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان‌ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي كشور در ساري راه‌اندازي
راه‌اندازي اولین شركت توسعه گردشگري مازندران

اولين شركت توسعه‌گردشگري مازندران با حضور اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان‌ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي كشور در ساري راه‌اندازي شد.

"رحمت عباس نژاد" رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي مازندران روز شنبه در مراسم افتتاح اين شركت به ايرنا، گفت: اين شركت در رشد سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري استان نقش اساسي خواهد داشت.

وي افزايش تعداد سرمايه‌گذاران درصنعت گردشگري، جلب رضايت سرمايه‌گذاران و حل مشكلات آنان را از اهداف تشكيل شركت توسعه گردشگري مازندران خواند.

وي توسعه محصولات گردشگري از جمله صنايع دستي را از برنامه‌ها خواند و گفت: اكنون آزادسازي سواحل از بزرگترين دغدغه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، ، گردشگري وصنايع دستي است.

وي از شناسايي يك هزار و ‪ ۵۰‬اثر فرهنگي و تاريخي در مازندران خبر داد و گفت: اكنون ‪ ۴۰۰‬اثر به ثبت ملي رسيده و تا پايان سال نيز ‪۳۰۰‬اثر به ثبت خواهد رسيد.

وي آزادسازي و تملك حريم برخي از آثار تاريخي به ثبت رسيده را از مشكلات خواند و گفت : كمبود اعتبار و همراهي نكردن برخي از افراد متجاوز به اين حريم ،از مشكلات است.

به‌گفته عباس نژاد ، آزادسازي حريم چشمه عمارت بهشهر، خانه موسيقي فاضلي و فرح اباد اشاره كرد و گفت: ايجاد شهرك صنايع دستي از ديگر برنامه ها است.

بر پایه این گزارش بعدازظهر امروز مراسم كلنگ زني ساماندهي سواحل آزاد شده حريم ‪ ۶۰‬متري درياي خزر با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي كشور و استاندار مازندران در پلاژ سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران واقع در خزرآباد ساري به زمين زده مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.